" K a r m i l a "

ONLINE DIARY

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here






*randomly update*TANGGUNGJAWAB}
Thursday, 25 October 2012 | 03:31 | 0Comment






Ya Allah rindunya dekat zaman kanak kanak *amboi . tapi betul tauzaman kanak kanak adalah zaman ter-best dlam dunia . ceria , bebas .. xde amanah or tggungjawab ape pun !
Bile dah masuk usia remaja nii bahang TANGGUNGJAWAB tuu dah mula menghangat daa . tu pasai kat sekola jadi pgerusi bagai ~ 
Untuk sesi 2012/2013 serius byak yang Mila pegang ! harap mila jalankan tugas dengan baik . kelab , unit beruniform , bwp .. pun Mila ade jawatan . Mila tdak mgharapkannya tapi biaselah bila nama tercalon ni nak taknak akan diundi dan kalau byak undinya .. tak ke malang jadinya *mendapat beban !*

So adalah penting bagi kita untuk menyedari tanggungjawab kita . jangan pula kita abaikan tanggungjwab kpada ibu bpa keluarga dan Allah semata mata untuk memikul tanggungjwb di sekolah . Itu pun bole dikira sbg tak betanggungjwab letew . 

Orang yang ada tanggungjwab ni akan disoal di akhirat .

Jadinya pandai pandai lah kita menjalankan tanggungjwb dgan baik kerana  risau akan dipersoalkan di akhirat kelak ! 
Mila pun akan berusaha untuk menjadi jawatankuasa yg benar benar bertanggungjwb dan mnjlankan tugas . Insyaallah :) 
Sama sama lah kita berdoa agar kita dapat menjdi hamba yang sempurna !