" PN. K A R M I L A "

ONLINE DIARY

Hai Welcome Here


" Ustajah Yang Suka Makan "

We can chatting here






Itu lagi . Lagi lagi itu .}
Monday 18 August 2014 | 01:02 | 0Comment




Ya . 
Fahamkan mafhum hadis di atas ?
Ya .
Apakah perasaan anda ?
Saya ?
Saya lega .
Kerana sekurang-kurangnya saya tahu ,
Saya akan bersama dengan dia yang saya sayang suatu hari nanti.
 
Bukankah janji Allah itu Maha Benar ?
Alhamdulillah .
 
  
Setelah penat memuhasabahkan dan mentazkirahkan diri sendiri ,
akhirnya HATI .
Ya .
Encik Hati ini 
Mampu tenang sedikit .
Mampu kembali aman .
*intai fon*
Aippp .
Cukup cukup . 
Intai pula surat cinta dari DIA .

DIA ?
Ya . DIA , Rabbul Alamin !


Nasihat kepada diri sendiri juga ni .
Apapun . 
Niat .
Tanamkan niat dalam hati ! 
Ikhlas ikhlaskan .

Semoga Allah menenang hati kita semua !

http://31.media.tumblr.com/tumblr_lg7oimxH0a1qgxbyzo1_500.jpg 
 
InsyaAllah .