" PN. K A R M I L A "

ONLINE DIARY

Hai Welcome Here


" Ustajah Yang Suka Makan "

We can chatting here






Ragam ๐Ÿ˜‚}
Wednesday 4 January 2017 | 18:07 | 0Comment

Lama kemain ehh, Mila tak menulis blog. Bukan kurang idea, cuma kurang masa. Kurang masa-lahh sangat . Sebenarnya banyak jer masa free tapi tak diniatkan  pun utk beriktikaf depan lappy untuk menaip blog. Masa yg free ni banyak dihabiskan bergolek dan menghembus hinguihhhh. Maklumlah sekarang ni tengah demam . Sadd !๐Ÿ˜–

Huuu. Bermula dengan batuk yang tak henti sampai sakit kerongkong ni. Bila minum ubat batuk cap klinik semelaisia, terus kebah(lega). Berkat betul klinik nih. Terima Kasi Pakjib atas inisiatif anda menubuhkan klinik ini. Huu. Setelah kebah batuk, malam tu jugak Mila didodoi oleh demam demam manja. HAHA. Sokay, bangun pukul 12 pagi untuk makan ubat cair kahhhakk dan ubat demam cap kelinik semelaisia . Batuk is so lega. Tapi hinguiss pulak dah meleleh takberenti . Mila pi kelas dengan fefeeling kekanak tadika dgn tudung senget, hinguiss leleh . Hmm . I am so pasrah . I makan ubat cair kahak . PESAL KAHAK XDE , HINGUIHH YANG MELANDA? Mungkinkah kahak geli untuk menetap di kerongkong lantas berhijrah ke hidungku yang comel molek ni ? Mungkinkah ?

So, sekarang hinguihh dah settle , demam dah settle . Batuk pulak takk lega lega lagih .
Alkisahnya masa kelas fiqh tadi, aku dan ustaz ibarat bergabung tenaga untuk mengharmonikan kelas . Bagaimana perkara itu terjadi ? Haha . Yelah , ustaz cakap sepatah dua , dengarlah batuk aku koh koh koh . Ustaz cakap lagi pastu kedengaran batuk aku lagi koh koh koh . Haha . Aku harap kenkawan aku terhibur dengan persembahan batuk aku td kihkih .

Sesedang aku batuk hardcore punya sampai tahap nak terkeluar isi perut, atetibe , ustaz panggil aku jawab soklan kat depan . Well , aku kot . Memang kacang jelah nak jawab soklan tu (Pedahal mmg soklan senang). Tapi masa tu kan aku tgah batuk teruk . Aku pun tabah jelah bangun daripada tempat duduk aku . Aku cari marker pen tak jumpe . Tetibe kawan aku semangat panggil , Mila Mila ... Nah Marker . Aku pun amek marker and buat kekire kat depan (Faraid) masa tengah buat kekire tu aku perasan - Woi , ni marker parmenent . Bhahahahahaha . Haish memang terbaiklah . 

Huuhuhuhuhuh. So aku yakin jalan kire aku tu boleh dijadikan panduan oleh adek adek junior aku yg tercinta ! Kekal selamanya tercatat di whiteboard . Muahh . Hahahah . Okaylah batuk ni . Nak gi minum air . Assalamualaikum . Maaf sebab cerite panjang tentang demam aku . Tapi sokaylah ni blog aku . Suke hati akulah .